המהפכים הגדולים בצ'מפיון
אהרון שדה
פרייוו לברצלונה -מילאן :
שימו לב לנתון הבא מאז שנת 2007 ועד היום במשך 6 שנים שכללו 88 מפגשים של קבוצות בשלב הנוקאאוט רק פעם אחת בלבד מחקה קבוצה פיגור של שני שערים בדרך לשלב הבא.(אגב ייתכן והנתון הזה ארוך יותר ,מחוסר זמן לא בדקתי את שנת 2006 ומטה )
הייתה זו צ'לסי אשתקד שמחקה הפסד של 3-1 בנאפולי האיטלקית לניצחון מרשים של 1-4 בגומלין כל הדרך לזכייה בכתר.
אם תרצו זה ההבדל הגדול בכדורגל ביחס לעבר הרחוק. בהיותי ילד אני זוכר את ריאל מדריד הגדולה מוחקת פיגורים של 5-1 ואף 6-1 בגומלין אצלה בברנבאו כל הדרך לזכייה כפולה בגביע אופ"א פעמיים ברצף באמצע שנות ה80. אך כיום הדבר הזה כמעט ולא קיים.
למעשה היו שנים שבהם נדיר היה למצוא קבוצה שבכלל נקלעה לפיגור הגדול משער אחד .
אם נחזור לצ'לסי מאשתקד הרי שמצבה של ברצלונה גרוע אף ממנה, שהרי צ'לסי לפחות כבשה שער חוץ.ולכן היא ידעה שאם היא תספוג שער אצלה בבית היא תצטרך שלושה בשביל הארכה (בדיוק מה שאכן קרה בפועל) בעוד ברצלונה יודעת שעל הטעות הקלה ביותר היא תצטרך להרשית רבעייה בתשעים דקות ע"מ לעלות לשלב הבא.
יחד עם זאת אם יש קבוצה שמסוגלת לעשות זאת זו…מילאן .
הסברים המשך.
נתחיל ב
..ברצלונה .
המהפך הגדול האחרון של ברצלונה היה בשנת 1999-2000 אז מחקה הקבוצה הפסד של 5-2 בצ'לסי לניצחון מרשים של 1-5 בביתה .
הקבוצה ההיא של ריבלדו נעצרה בחצי הגמר ע"י ולנסיה.
אך אם יש כאמור לברצלונה תקווה מחר היא מגיעה מ…היריבה.
מילאן
באופן מפתיע דווקא מילאן הגדולה היא למעשה היחידה ששוברת את הכלל האומר "שאין מהפכים משמעותיים בצ'מפיון"
והמדהים שזה קרה יותר מפעם אחת .זה קרה פעמיים וכמעט כמעט גם פעם שלישית.
1. מרץ 2004 .
מילאן הגדולה הגיעה כאלופת הצ'מפיון לשנת 2003 וכאלופה שבדרך באיטליה.
מילאן הייתה קבוצה בשיאה ,הוביל את הקבוצה שבצ'נקו שהיה בדרך לזכייה בכדור הזהב של הפראנס פוטבול.
יחד איתו היו אלו קאקה ,אינזגי וכמובן הקפטן המיתולגי מאלדיני.
הקבוצה רצה היטב בכל החזיתות ואף אחד לא התפלא כשהקבוצה רמסה 1-4 בביתה את דפורטיבו לה קורוניה בסאן סירו.
הגומלין : אפריל 2004 .
אך בגומלין נפל דבר הקבוצה הספרדית החביבה עם ואלרון הקשר הנפלא רמסה את מילאן ללא תנאי בשיעור 0-4 מדהים ומהדהד .
מאז ועד היום טרם נראה מהפך בסדר גודל שכזה בצמד משחקי שלב הנוקאאוט בצ'מפיון.
2. גמר 2005
אכן אמנם לא ראינו מאז קבוצה שמוחקת פיגור של שלושה שערים ממשחק למשחק.
אך היה משחק אחד בודד (למעשה מספר דקות בודדות וקסומות) שקבוצה מחקה פיגור של שלושה שערים וניצחה.
היה זה הגמר הגדול מכולם (יחד עם גמר 1999 ) .
מילאן הנפלאה של קאקה וקרספו יחד עם מאלדיני ואינזגי דרסה את ליברפול במחצית הראשונה ועלתה ל 0-3 תוך תצוגת כדורגל מדהימה.
המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי ג'ארד החל ,שמיצר המשיך ולבסוף ליברפול השוותה ל 3-3 מדהים .בהארכה לא נכבשו שערים.
הפנדלים היו שייכים לדודאק שוערה הפולני של ליברפול שעשתה את הקאמבק הגדול מכל (שוב יחד עם מנצ'סטר 1999 )
בדרך לזכייה מדהימה בתואר.
3. כמעט
אשתקד הייתה זו כמעט הפעם השלישית .
מילאן רמסה את ארסנל 0-4 בשמינית הגמר במשחק הראשון.
בגומלין ארסנל מחקה כבר במחצית שלושה שערים אך לא הצליחה להשלים את המלאכה והסתפקה "רק" ב 0-3 אצלה בבית.
מילאן המשיכה לרבע הגמר ו…הפסידה לברצלונה.
ההשוואה בין צ'לסי לברצלונה :
כאמור אשתקד צ'לסי הצליחה למחוק פיגור של שני שערים בפעם היחידה לפחות מאז שנת 2007.
ולענ"ד יש מקום להשוואה בין צ'לסי של אז לברצלונה של היום.
והנה הנקודות הבולטות.
1. צ'לסי מחקה זאת מול קבוצה איטלקית …
2. צ'לסי הייתה אז עם מאמן זמני שהיה העוזר של המאמן הקבוע .(די מתאו שהחליף את בויאש שפוטר)
3. צ'לסי הייתה קבוצה במשבר …גם אז דיברו על תום עידן בצ'לסי שכלל את השלד קול ,טרי ,לאמפרד, ודרוגבה.
עכשיו נותר לבדוק האם זה יקרה גם היום.
תחזית :
הלב משוחד מאד.יחד עם זאת מילאן נראית לי במצב לא פשוט ,היא תבוא להתגונן וחסרים לה שחקני מחץ. בולטאלי לא מורשה לשחק ופיאנציני נפצע.
בכלל מילאן איבדה הרבה מהניסיון לאחר שהוותיקים כמו ואן בומיל וסיידרוף עזבו.
מילאן הולכת לעבור התנסות לא פשוטה מול הקבוצה הטובה מכל (למרות המשבר הגדול בו היא נמצאת )
ברצלונה תבוא כמו אריה טורף עם תמיכה גדולה מהקהל .
כולם מבינים את משמעות המשחק.
ולכן יש מקום לאופטימיות.
ובכל זאת טעות אחת…ו…תם עידן.
שורה תחתונה 1-4 ברצלונה שלושער מסי.
לו יהי.
Viva Milan:)
HAHAHA
We R the BAD GUYS
פריוויו נהדר !
מעניין שחלק גדול מהמהפכים שנראו חסרי סיכוי בוצעו י"י קבוצות אנגליות
כולל שני המהפכים המרשימים בהיסטוריה של מנצ'סטר וליברפול.
ברצלונה מתקשה תמיד מול הסגנון האיטלקי הנוקשה והטקטי שמונע ממנה את הנעת הכדור הסבלנית. אני מקווה עבור הכדורגל החיובי שברסה תעשה זאת.
מילאן של היום רחוקה שנות אור מהקבוצה הגדולה של העבר
אלעד תודה .
אכן הקבוצות האנגליות מתבלטות במהפכים.
הסיבה לכך היא שבמנטליות הם משחקות עד הרגע האחרון.
אין אצלם מושג וויתור.
ראיתי בשבוע שעבר את ריאל מדריד הופכת פיגור ליתרון 2-1 "בתאטרון החלומות " חשבתי שמנצ'סטר תישבר ,אבל הם תקפו בצורה מעוררת הערכה את שערה של ריאל למרות שהם היו בחסרון מספרי.למעשה רק יכולת שיא של לופז מנעה ממנצ'סטר לכבוש.
וזו בדיוק הסיבה לכך שמנצ'סטר כבשה שערי ניצחון בדקות ההכרעה יותר קבוצה אחרת.
אני גם זוכר לפחות שני אלופות באנגליה שלקחו את התואר בדקה האחרונה של העונה שלא לדבר על השנייה האחרונה.
1. ארסנל של 1989 שניצחה 2-0 את ליברפול במחזור האחרון .כשליברפול יכלה להרשות לעצמה הפסד בהפרש של שער בודד.אך בזמן הפציעות כבש מייקל תומאס את השער השני.
2. אגוארו אשתקד בדקה ה 92.
יופי של פריוויו.
אני אוהד של ברצלונה ושל הלייקרס מגיל 0, ולכן יש למשחק הזה חשיבות רבה בשבילי. יש תחושה שזה באמת עלול להיות סופו של עידן, סופה של אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה. לאו דווקא מבחינת הישגים, אלא בשליטה המוחלטת שלה בכל משחק. אני יודע שצ'אבי, פויול ואינייסטה כבר זקנים, אבל אני מקווה לעוד פוש אחד, לעוד ניצחון אחד גדול, בדרך לזכייה אחרונה בצ'מפיונס. המוח לעומת זאת אומר אחרת, אין הרבה סיכויים לנצח 3-0 את מילאן, ובטח שלא 4-1. מאמן מילאן הודיע שיפתח עם 3 חלוצים (!@Lewis the seashell!), ולכן אני לא בטוח שמה שכתבת בפריוויו נכון. לדעתי, זו גם הטקטיקה שמילאן צריכה לנקוט, שער אחד גומר את הסיפור.
מה שבטוח, יהיה פה משחק גדול.
לניק התחושות שלי דומות לשלך מבחינת שליטתה של ברצלונה .
אני זוכר דווקא את היריבה הגדולה של ברצלונה בספרד ריאל מדריד .בעונת 2005 קבוצת החלומות של זידאן ,קרלוס ,ראול ,פיגו ,ורונאלדו היו מעבר לשיא .
אך הם התאחדו להופעה אחת אחרונה וניצחו את ברצלונה 2-4 .
במשחק בו הם הסבירו לילדי ברצלונה דאז רונלדיניו ,צ'אבי ואנייסטה מי הבוס.
אשר לסיכויים.
ברצלונה בשיאה מסוגלת להרשית רבעייה לכל קבוצה במחצית בודדת.
כולל קבוצה איטלקית.
בקשר להגנה של ברצלונה היא לא משהו ,אך למילאן אין חלוצים.
המאמן של מילאן יכול לומר עד מחר שהוא ישחק עם שלושה חלוצים .אין לו כאלה חוץ מאל שראווי אין לו חלוץ בכל הסגל שיכול לשחק היום.(בולטאלי לא משחק בצ'מפיון ופיאנציני פצוע)
לכן דפוס המשחק יהיה שליטה מוחלטת של ברצלונה והתגוננות של מילאן.השאלה הגדולה מתי יכבש הגול הראשון.ככל שהוא יכבש יותר מהר האווירה ,הניסיון וכל האנדרלין למול חוסר הניסיון והלחץ של מילאן יובילו את ברצלונה למהפך.
לא חשבתי על זה לעומק, אתה צודק. כנרה שמאמן מילאן מנסה ללכת על לוחמה פסיכולוגית. בקשר לבארסה, לדעתי, גם אם יעשו מהפך מדהים, וילכו עד הגביע, עדיין יהיה זה סיומו של עידן, שכן יש לי תחושה שבקיץ הקבוצה הזו תשתנה מהותית, הן מבחינת סגל, והן מבחינת יכולת. אני כבר לא רואה אותם רצים לעונה דורסנית נוספת, ויש תחושה שגם השחקנים מרגישים כך.
מה שכן, אני מקווה לראות עוד פוש אחד אחרון, שיצדיק את כל מה שאני מרגיש לגבי הקבוצה הזו. שיהיה לנו בהצלחה 🙂
ניתן לטעון כי כווינרית הגדולה שרגילה לנצח מדי שבוע 3:0 או 4:1 ברצלונה לא יודעת לחזור מפיגור מהותי [במחצית השניה באיטליה היא נראתה ממש מפורקת, היה ניתן למשש את הפחד באויר…] גם רבים מהאוהדים של השנים האחרונות [כמוני] הם יותר אוהדי הצלחות ש'לא יודעים להפסיד', בכל זאת במצבים כאלו אנו תולים את העיניים במסי וחושבים: "הלא אתה קוסם, מכשף כל יכול, אנחנו מוכרחים שלושה גולים, אם אפשר!" אולי אפשר, בהצלחה [תודה לאהרן על הפריוויו]
האם המשחק מתחיל ב-9:30 בערב בישראל?
בואו נעשה בלוג חי למי שיש לאפטופ או IPAD!
21.45 שעון ישראל
אם יש שידור בערוץ 5 באינטראנט אני מצטרף לבלוג
אלעד, יש שידור גם באתר של ספורט 5.
תודה ניק
5.6 יחס לאנדר 2 שערין במשחק?! חפשו אותי בתחנות הווינר הקרובות
חחחחח אם אתה מעוניין לזרוק תכסף.
לפי דעתי בארסה בענק(ואני בכלל אוהד ריאל)
בארסה זה הדבר המשעמם ביותר בתולדות הכדורגל מאז ומעולם!
אהרון, מה קורה?
כמה דברים:
1. סורי על הקטנוניות, אבל סימני הפיסוק (הן בפוסט והן בתגובות) צריכים לבוא צמוד למילה מסויימת ולא בצמוד למילה לעוקבת, באופן הבא א', ב' – ולא א' ,ב'.
2. מאז היווסתדה של ליגת האלופות (בניגוד לגביע האלופות) קבוצה לא חזרה מפיגור של 2-0 במשחק הראשון.
3. ברשותך, כאן אני מצרף סטאטוס שכתבתי בפייסבוק (איך אנחנו לא חברים? 🙂 ):
אוטוטו זה מתחיל.
כבר על קוצים. לא יכול לחכות.
המשחק הזה – הוא מרגש. בעצם, תמיד יש משהו מרגש כשמדובר על נוק-אאוט.
אז כן, אנחנו יותר טובים, אבל יהיה בכלל לא פשוט לפרוץ את הבונקר.
נכון, כולם אומרים שהם בעונה לא טובה, אבל בכל זאת מדובר על קבוצה גדולה, שתמיד יודעת לעשות דברים יפים ברגעי האמת.
היתרון שלנו – הקהל שלנו. בטוח שהוא יעשה את העבודה.
לכן, ע"מ שיהיה לי כוח, היום אלך לישון מוקדם ואחמיץ את המחצית השניה של ברצלונה-מילאן.
יאללה מכבי!!!
MG! לאהרון ישנה בעייה בניקוד. אולי זה אפילו מקרה של דיסלקציה מינורית, אז כוננו כבר השלמנו עם זה. העיקר התוכן שהוא מביא.
יאללה. אני מוכן לשריקת התפיחה.
מילאן לא מסוגלת לתת מסירה אחת!
איזו אווירה נהדרת ביציעים
בוסקטס הכניס. בארסה רחוקה שער משיוויון
דבר אחד שאני לא מבין זה למה היריבות של בארסה לא לוחצים אותם יותר ואז המשחק שלהם הרוס. תראו את מסי!!!!!
למנחם ולmg .הבעיות בניקוד נובעות מחוסר זמן בעיקר.
עדיין אין לי סטטוס בפייסבוק כשיהיה לי אשמח לצרף ולהצטרף.
היום התחיל טוב מאד כשהפועל ת"א עפה .סימן לבאות ?
בהנשך הערב נדע
איזה גול אדיר של מסי!!!!! 5 שניות בועט ה אמרתי??
נ.ב- לדעתי מילאן יעלו
אחד הגולים.הכי מדהימים שראיתי.
הטיל של משה לוגסי נגד בני יהודה היה יותר יפה..
אבל כן, אחלה גול
מסי בא ויש מסיבה
איזה תענוג עכשיו יהיה לנו משחק פתוח
לא בהכרח, בונקר איטלקי והם עולים (2-1)
השאלה אם בונקר יועיל להם
הייתי מת לאמן קבוצה נגד ברצלונה. הייתי משגע אותם עם שמירה אישית לוחצת.
אני אוהד מילאן היחיד פה?
רעיון מצויין, זה עבד למוריניו ב-2011
אני אהבתי מאד את מילאן, אבל את זו של ההולנדים בסוף שנות ה80
לפי מה שהבנתי הם היו קבוצה גדולה. רייקארד וחוליט בנוסף לואן באסטן? שילוב קטלני
למה מסצ׳רנו בלם? לרואורה אין בלמים מחליפים?
היה פנדל ברור על פדרו
אם בארסה יעופו בגלל הפנדל כל העולם יכיר את השופט..
השוער של מילאן גדול
איזה לחיץ של בארסה, אבל הם צריכים להיזהר ממתפרצות, יש מספיק זמן
נכון, אבל גול אחד של מילאן והסיפור גמור.
מטווח
נכון, אבל מתפרצת אחת של מילאן והם עולים
אני לא יכול להאמין כיצד מילאן נותנת להם לשלוט במשחק ככה. כאילו שהם קבוצת חובבנים.
העיקר זה לא החזקה בכדור. מי שמבקיע יותר (או פחות) מנצח. לא משנה אם הוא בועט פעם אחת או 30.
אביאטי תמיד חסה בצל של שוערים איטלקים גדולים אחרים, אבל תמיד כששיחק הוא סיפק את הסחורה
נכון, אבל כרגע לנבחרת יש את השוער הכי טוב בעולם (בופון).
אביאטי יוציא לא מעט כדורים מהרשת הערב
בינתיים עם כל הכבוד להגנה האיטלקית בארסה כבר הייתה צריכה להוביל לפחות בשני שערים
מנחם אם תלחץ אותם בשמירה יקרו שני דברים- מסי ואינייסטה יעברו אותם כמו מים, והשחקנים שלך יתעייפו יותר מידי. לא סתם היא הכי טובה בעולם.
Meanwhile, in Germany:
1-0 לשאלקה. הם בפיגור 3-2, עם שער חוץ
נדב יעקבי לא נותן להשתין בשקט …..
איזה רעשן
אני דווקא אוהב את נדב יעקבי. שדרן טוב.
חצי משחקני בארסה נראים לי כמו פקידים במס הכנסה.
בופון הוא אגדה אמיתי. גם בזכות הנאמנות שלו ליובה
נכון, מזכיר את דינו זוף (שוער איטלקי שגם בגיל מבוגר הוא אחד הטובים בעולם)
מסצ'רנו בלם כי הוא הרבה יותר מהיר לחזרה להגנה מפויול.
המנהיגות והאומץ של פויול יותר חשובים מזה, במיוחד שאתה מתחיל בפיגור
זוף הגיע לשיאו דווקא בגיל 40 בנבחרת שזכתה בגביע העולם ב82, דווקא בגיל צעיר יותר הוא לא היה חלק מהנבחרת.
יש 2000 ישראלים במשחק
כמי שהיה פעמיים בקאמפ נואו , כולל פעם אחת שורה שניה על קו האמצע במשחק ליגת אלופות .
החוויה מדהימה אבל חבל שאין 2000 איש שמוכנים להגיע למשחק ליגת העלק בארץ.
הכדורגל בארץ מת מזמן והאוהד הישראלי פורח בקאמפ נואו ומפסיד את חסכונותיו בקזינו בברצלונה .
האהדה לבארסה בארץ יצאה לי מכל החורים
שאלה למנחם
מי הכדורגלן הגדול בעינך בכל הזמנים ?
והאם לדעתך מסי אחד הגדולים אי פעם ?
פלה. רק בגלל שהוא היה ALL AROUND. אבל מסי הוא הגאון מכולם.
מילאן מתחממת.
ההגנה של מילאן התאפסה ועובדת מעולה
רק חבל שהם שולחים בעיטות לאל שארווי ולא מסירות. ודני אלבס על הפנים…
דני הוא מגן גרוע, אבל שחקן התקפה מצויין
המהלך של מילאן היה מסוכן לספרדים. כמו שאדיר אמר, הם מתחממים
דני אלבס משחק כמו ווסטברוק ביום רע
מזל עצום לבארסה
איזו החמצה!!!!!!!!!!!!!
איזה באסה!!! סנטימטר מגול של מילאן
איך קורה?? זה היה גול בטוח!!!!
מסי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סעמקק… 2-0 לבארסה
הכל פתוח
והנה התשובהה!!!!!!!!!!!!!!!
ליונל מסי הוא הדבר הקטן הכי גדול שיש
לא מכניסים משלמים!!!מסי
יאללה תראו מה זה מומנטום, מילאן הייתה קרובה לסגור ענין עכשיו זה נראה כמו בארסה
אלוהים קם !!!!! חה!!!!!!!!!!!!!!!!
מישהו חוזה בשאלה גאלטסריי ? 🙂
אני מעביר בגולים.
אולי עכשיו יהיה משחק
כנראה שכן. גול אחד של מילאן ובארסה צריכה 2 כדי לעלות
יש לו מן בעיטה ככ מדויקת, בטיימינג מדהים ובעוצמה נדירה. איך אפשר נגדו? שני גולים בדיוק אותו דבר…
הקונספציה של מילאן קרסה. עכשיו הם יצטרכו לשחק אחרת יש מצב שיקבלו תבוסה. הנסיון להסתגר לא ממש עובד.
2-1 לגלא
איזה כיף לראות שוב את דרוגבה 🙂
אני מקווה שבחצי השני המהפך יושלם.
ככל שאני יותר שרוט בספורט אני מבים שהכל (כמעט) חרטא ברטא אחת גדולה.גורם המזל הוא הגורם העיקרי.
מילאן הייתה במצב של גול של 100 אחוז .היה לחלוץ את כל הזמן שבעולם לשאול את ואלדס לאיזה צד.הוא פגע בקורה.ומסי משל היה גנגסטר מאפיונר מהרובע האיטלקי בסציליה החזיר בריבית דריבית.
אם ברצלונה תצא מזה ותקח צ'מפיון מישהו יזכור את הקורה ?
זוכרים את מכבי הגדולה ? הקבוצה הגדולה בהיסטוריה של היורוליג ,אך מי היה זוכר אותה אלמלא הנס ההוא והשלשה של שארפ ?
לא נס ולא טורקי
זלגיריס הפסידו את המשחק במו ידיהם , היתה להם הארכה לתקן אבל הם קיבלו בראש .
אם טנוקה בירד לא נכנס לצבע המשחק גמור , שחקן של 90 אחוז מהקו מפספס פעמיים רצוף
לוזריות
הזכרון לימד אותי שלא לחינם הקלישאה אומרת שהמזל הולך עם הטובים.
אין שום קבוצה בתולדות הספורט שתאשים את המזל , ששמור ללוזרים.
המזל הולך עם המנצחים כמדומני. בסופו של דבר ההיסטוריה נקבעת לאחר שהיא מתרחשת, ואגדות נוצרות לאחר מעשה. ובמובן הזה אהרון צודק. איש לא היה זוכר את מכבי או מנצ'סטר של 99 אחרי שבאיירן קרקסה אותה 89 דקות, ובסוף כולם יודעים מי הפכה לאגדה
זוכר את ברזיל 82 ? הולנד 74 ?
לא תמיד זה הולך.צמיד ניתן לומר שהלוזר הפסיד .אך לא בטוח שזה נכון בכל פרמטר
הולנד הפסידה למערב גרמניה לא לאסי גלבוע
הולנד הפסידה 3 פעמיים במעמד הגמר
ברזיל של 82 נכנעה לפאולו רוסי ואיטליה
היש דובר אנגלית אחד כשפת אם על המגרש?
אני חושב שלא
זה נכון, אבל גרמניה לא הרשימה כמו הולנד, ודם איטליה לא הייתה מבריקה כמו ברזיל, ובסופו של דבר שתי הנבחרות קיבלו את מקומן הראוי לאחר שזכו, ולא בזכות הכדורגל הגדול
וייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייה
לא כוחות
איזה קונצרט
איזה באסה שוייה הכניס
וייה שחקן ענק והעובדה שמספסלים אותו בשביל אלכסיס ופדרו האהבלים האלה רק מראה שהוא צריך לעזוב שם כבר. אבל גול ענק!
השמנה יכולה להתחיל לשיר
Doc, its not over yet
כשמסצ'ראנו עזב את ליברפול הקבוצה התפרקה, אפשר להבין למה, הוא עושה עבודה מצויינת בניקוי כדורים ותמיכה מאחור
שחקן ענק , אנדרייטד
גול של מילאן בדקות הקרובות יוסיף עניין
גול של מילאן יעלה אותה עם שער חוץ. האמת שזה די טיפשי. צריך לחזור לשיטה הקודמת
בארסה יגיבו ב 2
ההגנה של בארסה חלשה. מילאן לא חדים מספיק- מול באיירן, ריאל, יובנטוס ודורטמונד בשלבים הבאים זה לא יספיק..
דני אלבס ופדרו אכן חלשים
ההגנה של בארסה ללא פויול זה מרצדס ללא סמל
היכנו לביאת השלושער
בארסה צריכה עוד שער מקדם ביטחון.
מילאן משחקים טוב בדקות האחרונות
תם עידו
ניצחון מוצדק לגמרי
כן, ברצלונה, פשוט, אדירה.
תם עידן
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הייתי פסימי
הימרתי כאן בפוריוו על 1-4
אהרון אתה מזדקן, הפכת פסימיסט
0:44444444444444444444444444444444444444444 כן!
אלעד זה מן המשחקים לספר לנכדים
קונצרט, איזה משחק תכליתי בלי ברבורים. בארסה הסתערה מהרגע הראשון ולא נתנה צ'אנס. משחק לפנתיאון
עכשיו יהיה מרתק לראות שוב מה בדיוק המצב בין ברסה לריאל .
זה מזכיר את הקרבות של הסלטיקס והלייקרס רק בלי הג'נטלמניות.
זה הסטטוס של ביבי [!] מלפני רבע שעה:
"Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו
איזה משחק! " ………….!הבחור רואה כדורגל!
ביבי צריך להיזהר למה הם הוא יראה עוד קצת כדורגל אז באמת
נגיד תם עידן ….
סיכום הערב ומבט להמשך.
ערב לאגדות ,גם המשחק המקביל היה מרתק ויוצא דופן.
נכון לעכשיו ברבע הגמר נמצאות.ברצלונה ,ריאל ,דורטמנד ,פ.ס.ז ,יובנטוס וגלטסריי .
מחר תצטרף רשמית ב. מינכן (ואם לא זה יהיה סיפור גדול בהרבה מהיום) ופורטו או מאלגה (לפורטו מקדמה של 0-1 שלדעתי תספיק לה )
במילים אחרות ברבע הגמר יהיו 6 אימפריות ועוד שני קבוצות נחמדות.
כל משחק בין ריאל -ברצלונה -מינכן -יובנטוס-דורטמנד-פ.ס.ז יכול להיות סיפור גדול .במיוחד כשהליגות המקומיות גמורות וזה מה שנסגר.
מעבר לברצלונה ריאל
.
תחשבו למשל על דרבי גרמני
או על זלאטן נגד יובנטוס /ברצלונה קבוצותיו בעבר.
או פ.סז -ריאל עם כל עניין חילופי המאמנים ביניהם הצפוי בעונה הבאה.
יש למה לחכות.
ערב גדול, עם שני משחקים ברמה הגבוהה ביותר. בארסה נתנו פוש אחרון, מדהים.
אני רוצה לראות ברבע:
ריאל – דורטמונד
באיירן – יובה
פ.ס.ז – בארסה
פורטו – גלטסראיי (קרב קטנות אדיר)
בחצי:
ריאל – יובה
ברסה – גלטסראיי
גמר:
ברסה – ריאל (1-0 קטן של מסי, סוף ראוי לשושלת מדהימה).
אני מחכה לברצלונה- באיירן. המשחק הכי גדול שנראה כאן בשנים הקרובות. אינשאללה בגמר.
אני רוצה.
בצד אחד
ברצלונה -פ.ס.ז
פורטו -גלטסריי
בצד שני
דרבי גרמני
ויובה -ריאל.
אני מקווה שבחצי הגמר נקבל.
ברצלונה -גלטסריי
ומינכן -יובה /ריאל.
אני רוצה את ברצלונה בגמר .בתקופה רגילה הייתי אומר מי שבא ברוך הבא.אך לא אשקר אני בטראומת ריאל ויש לי חשש כרגע לקבל אותה.
סחטיין על ההימור אהרון! קרוב קרוב.
מילאן לא שמה שחקן על מסי וקבלה את העונש.. מה הבעיה לשחק box and one?!
אני הימרתי 4-1 לברסלונה במשחק הזה – כמעט פגעתי. אבל זה לא אכפת לי כי זה אחד ממשחקי הכדורגל הטובים שציפיתי בהם לאחרונה<
נ.ב – רק חבל שנדב יעקובי הוריד לי חצי מהכיף כי בשלב מסויים פשוט נאלצתי לשתיק את הטלוויזיה. בחיי, שכבר הכרוז של המיאמי היט עדיף עליו.
פדרו, אתה צודק היא לא שמה שחקן, היא שמה שלושה!
בכל רגע היו מסביב למסי 3 שחקנים של מילאן, וזה לא עצר אותו.
אני דווקא מספט את יעקובי ואת מלר.
שגיא כהן לא עושה לי את זה וגם לא אוחנה .
מודי זו אומנות .
אך אף אחד מהם לא יקלקל הצגה כזו של ברצלונה.
הרגע הזכור לי במשחק
הוא הרגע שניאנג שעט לבדו מול ואלדס .הדהירה שלו ארכה כמה שניות ,הרגשתי משהו כמו נדון למוות שמחכה שהתליין ירה בו כדור.
במקום וידוי אמרתי בלבי .הנה החותמת הסופית על תום עידן בארסה.הנה הגיע הרגע ,בסתר ליבי קיוותי אך לא האמנתי שלא יהיה גול מהמלך הזה.
אך לפעמים המפתיע מכל קורה במציאות.הגול הבטוח הפך לקורה מהדהדת .בצד השני מסי עשה זאת כמו שצריך והשאר היסטוריה.
אתמול אמר לי מישהו כי המזל הולך עם הטובים ואותו מזל הוא התירוץ של הלוזרים. איני מסכים אם זה מכיוון שלפעמים אין לווינר מה לעשות.
אמנם שארפ קלע את השלשה מול ז'אלג'ריס ,אך מה שקדם לכך לא היה תלוי בו .ואם הליטאי היה קולע זריקת עונשין בודדת הכל היה נגמר.
דוגמה נוספת : מה שהכי זכור לי למשל ממונדיאל 98 זה לא ה 0-3 של צרפת בגמר.
אלא את הרבע הגמר בין צרפת לאיטליה .
המשחק נגמר ב0-0 וצרפת ניצחה בפנדלים.
אך הרגע שזכור לי יותר מכל התרחש לקראת תום ההארכה.
איטליה יצאה להתקפה מתפרצת ,כדור ארוך נשלח לבאג'יו שדהר לשער בארטז שוערה של צרפת זיהה זאת ויצא מחוץ לרחבה ע"מ להקדים את האיטלקי. אך באג'יו הקדים את ברטיס במאיות השניה ובעט כדור לפינה הכדור התגלגל באיטיות חלף כמובן על פני בארטז והתגלגל סמוך לקורה .לבארטז ולכלל נבחרת צרפת ולכל הקהל ביציע נותר לעשות דבר אחד וזה ..להתפלל. מה שקרה לא היה תלוי בהם לחלוטין. בסופו של יום הכדור עשה דרכו לשער אך הוא פספס בס"מ בודדים את הקורה .הס"מ הזה בנה את אחת הנבחרות הגדולות בתבל שניצחה לבסוף את ברזיל בגמר (רמסה אותה) ולקחה אח"כ את היורו הנפלא של הולנד 2000.